ข้อมูลบรรณานุกรม  #8606870    

ความนิยม
ประเภทวัสดุ หนังสือ
ISBN9781522508878 (electronic bk.)
 9781522508861
Dewey Call #658.5 A652 2017
ชื่อเรื่องApplied big data analytics in operations management / Manish Kumar, [editor]
พิมพลักษณ์Hershey, PA : Business Science Reference, [2017]
บรรณานุกรมIncludes bibliographical references and index.
เนื้อหาPreface -- Acknowledgment -- Big data in operation management / Arushi Jain and Vishal Bhatnagar, Ambedkar Institute of Advanced Communication Technology And Research, Delhi, India -- Application of artificial neural networks in predicting the degradation of tram tracks using maintenance data / Sara Moridpour, RMIT University Melbourne, Australia and Ehsan Mazloumi, Monash University, Melbourne,Australia -- Zamren big data management (zambidm) envisaging efficiency and analytically manage IT resources / Jameson Mbale, Copperbelt University, Zambia -- Predictive analytics in operations management / Harsh Jain, Amrit Pal and Manish Kumar, Indian Institute of Information Technology Allahabad, India -- Pros and cons of applying opinion mining on operation management : a big data perspective / Mahima goyal and Vishal bhatnagar, Ambedkar Institute of Advanced communication technologies and Research, Delhi, India -- A conceptual framework for educational system operation management synchronous with big data approach / Ganeshayya Ishwarayya Shidaganti, M.S.Ramaiah Institute of Technology ,Bengaluru, India and Prakash S, Dayanad Sagar University, Bengaluru, India -- Management of SME's semi structured data using semantic technique / Saravjeet Singh, Chitkara University, Chandigarh, India -- An overview of big data security with hadoop framework / Jaya Singh, Ashish Maruti Gimekar and S Venkatesan, Indian Institute of Information Technology Allahabad, India -- Compilation of references -- About the contributors.
สรุปEnumerates the challenges and creative solutions and tools to apply when using big data in operations management. Outlines concepts and applications that help businesses predict customer behavior along with applications of artificial neural networks, predictive analytics, and opinion mining on business management.
หัวเรื่องProduction management.
 Big data.
ผู้แต่งเพิ่มเติมManish Kumar, ed.
 Gale (Firm)
เชื่อมโยงhttps://link.galegroup.com/apps/pub/08HG/GVRL?sid=gale_marc&u=thvru
เพิ่มความเห็น
ชื่อของคุณ
ความเห็น

เพิ่มบทวิเคราะห์
ชื่อของคุณ
เนื้อหา
เพิ่มรายการ
ชื่อเรื่อง
สร้างใน
เก็บในโฟลเดอร์เดียวกันทุกรายการ
สร้างโฟลเดอร์
ชื่อโฟลเดอร์
ผลลัพธ์การเพิ่มรายการ
จองทรัพยากร
สาขาที่รับ
วันที่คาดว่าจะรับ
 
ขอใช้หนังสือด่วน
เงื่อนไข
  • 1. ส่งคำขอเวลา 8.30-11.00น รับหนังสือเวลา 16.00น.
  • 2. ส่งคำขอหลังเวลา 11.00น. รับหนังสือในวันทำการถัดไป
  • 3. ส่งคำขอ วันศุกร์ช่วงบ่าย หรือ วันเสาร์-อาทิตย์ รับหนังสือวันจันทร์ 16.00น.
  • 4. ติดต่อรับหนังสือด่วนได้ที่ เคาน์เตอร์บริการยืม-คืน ชั้น 3 *ภายใน 3 วัน*
ติดต่อสอบถามข้อมูลเพิ่มเติม โทร. 2352
แผนที่ตั้งทรัพยากร
ผลการทำงาน
Undefined result.
เข้าสู่ระบบ
ชื่อผู้ใช้:
รหัสผ่าน:
ลืมรหัสผ่าน ?